Sunday, August 22, 2010

oh Yank! ooh lagi?

kekekekeke, best gile sahur pagi ni. aku makan siket je! salu aku mkn banyak kan. ha.......harini kire komfem r berat aku turun. ngeh3.

Pepagi buta dlm kul 8 tadi aku tido la balik, semlm tido kul  2pagi kot!tibe tibe dlm kul 10 aku dikejutkan dgn bawu yg harum lagi semerbak  =,=  perrghhhh! busuk gile! busuk! arrrghhhh. tawu bau ape? ha..teka r, teka.Kecik ooh kot, habis penuh pampers die.. sampai ade bekas2 kat cadar tu. sebab die dah pandai golek2. before ni duk diam je, sejak pandai golek2, bukan main seronok lagi tergolek golek siap senyum senyum sengih sensorang. huarh! seb baek kuar dari oven aku, so....aku senyum je la tgk die. kikikikikikiki. aku la nak kene basuh sume. hmmp, xkan nak amik gambar kot tempek kat sini, kang x lalu makan kang. ha...  

k la, nak tengok berita, maklum la..sekarang duduk umah aje. kang xtawu hal2 negara kang susah jugak. ha. best jugak tgk wanita hari ini. x sabar nak shopping rayo!

3 comments:

  1. kekekekek.
    nanti aku masukkan,
    muka dia ooh pulak.
    komfem ko jatuh cinta.
    haha

    ReplyDelete
  2. haha ok aku nak tengok sejauh mane aku jatuh cinta

    ReplyDelete